معرفی بهترین برندهای مبلمان کلاسیک در جهان

در این مقاله از مبلمان زیتون درباره مبل کلاسیک ایتالیایی و مبل کلاسیک ترکیه و مبلمان کلاسیک لوکس ایتالیایی توضیح دادیم همراه ما باشید.

مبلمان کلاسیک یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان است که به علت ظاهر زیبا و اصالت خاصی که دارد، جلوه ای اشرافی و باشکوه به دکوراسیون منزل شما میدهد.  


معرفی بهترین برند های مبلمان کلاسیک در جهان


مبلمان کلاسیک لویی ایکس وی (LOUIS XV):

اولین برندی که در معرفی بهترین برند های مبلمان کلاسیک در جهان به آن می پردازیم، مبلمان کلاسیک لویی ایکس وی است. از بارزترین ویژگی های مبلمان کلاسیک برند لویی ایکس وی، میتوان به راحتی بیش از حد مدل ها و منحنی ها به کار رفته در طراحی آنها اشاره کرد! علاوه بر این موارد، شما میتوانید به راحتی، هنر دست هنرمندان را بر روی پایه و دسته های مبلمان مشاهده نمایید!

بنابراین اگر شما کمی ذوق و سلیقه و خلاقیت، چاشنی اصول و قواعد چیدمان کنید، میتوانید به کمک مبلمان این برند، یک چهره‌ای متفاوت و جذاب به دکوراسیون منزلتان بدهید، با این کار بی شک فضای نشیمن شما یکی از خاص ترین و زیباترین نشیمن هایی خواهد بود.

علاوه بر ذوق و سلیقه و خلاقیت، دقت به تناسب ابعاد محیط و نوع انتخاب درست مبل و رنگ آن نیز بر زیباتر شدن چیدمان شما تاثیر دارد.

اما آنچه که زیبایی مبلمان کلاسیک لویی ایکس وی را تکمیل میکند، نحوه ی چیدمان متقارن این مبلمان سلطنتی کلاسیک است. زیرا این تقارن یک حس سنتی و قدیمی ناشی از نظم را به وجود شما القا میکند!

مبلمان این برند بیشتر مناسب چه کسانی است؟

اگر شما به سبک زندگی اشرافی علاقه مند مبل کلاسیک سلطنتی هستید، این مبلمان برای شما انتخاب مناسبی است.

این مبلمان به دلیل مدل های لوکسی که دارند برای هتل های گران قیمت و لوکس نیز مناسب هستند.

برای خرید مبل کلاسیک به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره مبل کلاسیک ترکیه تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


مبلمان لاکچری برابو (Brabbu):

مبلمان طراحی شده در این برند که اغلب متاثر از طبیعت و فرهنگ کشورهای مختلف هستند، توسط بهترین طراحان و تولید کنندگان جهان، طراحی و ساخته می شوند. و این قابلیت را دارند که محیط آپارتمان یا خانه شما را، به یک محیط گرم و پر نشاط تبدیل کنند.



مدل مبلمان کلاسیک



مبل کلاسیک ایتالیایی (ASNAGHY)

دومین برندی که در معرفی بهترین برند های مبلمان کلاسیک در جهان به آن می پردازیم، مبلمان کلاسیک ازناگی ایتالیا است که جز مبل کلاسیک ایتالیایی حساب میشود این برند یکی از برندهایی است که علاوه بر کیفیت بالا، نوآوری هایی مانند تلفیق سنت و مدرنیته را نیز به مشتریان خود هدیه میکند.

این برند در حال حاضر در بیشتر شهر های کشور های مختلف دنیا مانند: نیویورک، میلان، تهران، لندن، هنگ کنگ و مسکو نمایندگی هایی برای عرضه محصولات خود دارد.

ویژگی های منحصر به فرد برند مبلمان ازناگی :

یکی دیگر از نوآوری های این برند، استفاده از هنر نقاشان، برای طراحی مبلمان به جای استفاده از ماشین آلات اتوماتیک است! این کار مبلمان این شرکت را به اثر هنری ارزشمندی تبدیل کرده است.

اما جذابیت های این شرکت به همینجا محدود نمی شود، زیرا این شرکت در عملی غیر منتظره و جذاب به جای استفاده از استفاده مواد صنعتی و مصنوعی، سعی کرده است که در طرح های خود بیشتر از شکل خام چوب هایی مانند، گردو و سپیدار استفاده نماید.

برای اطلاع از موجودی مبل کلاسیک ایتالیایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.


مبلمان لوکس کلاسیک کریستوفر گای (Christopher Guy)

سومین برندی که در معرفی بهترین برندهای مبلمان کلاسیک در جهان به آن می پردازیم، مبلمان لوکس کلاسیک کریستوفر گای است. مبلمان این برند که طیف وسیع و متنوعی هم دارند، اغلب ترکیبی از حال و هوای معاصر و کلاسیک را را به مخاطب القا می کنند!

مبلمان لوکس کلاسیک کریستوفر گای بیشتر در آمریکا، چین و کشور های اروپایی شناخته شده است. به همین دلیل ممکن است شما نام آن را کمتر شنیده باشید!



برند مبلمان کلاسیک



مبلمان لوکس و خلاق (Restoration Hardware) :

چهارمین برندی که در معرفی بهترین برندهای مبلمان کلاسیک در جهان به آن می پردازیم، مبلمان لوکس کلاسیک Restoration Hardware است. بطور کلی اگر بخواهیم این برند را در 2 کلمه خلاصه کنیم، لوکس و خلاق بهترین و مناسب ترین کلمات برای توصیف این برند هستند. جالب است بدانید که بسیاری از فعالان عرصه دکوراسیون نیز این برند را با همین دو کلمه توصیف می کنند.

این اشرافیت آمیخته به خلاقیت، که باعث طراحی و تولید انواع مبلمان کلاسیک شده، طعم و سبک یک زندگی لوکس و متفاوت را به مشتریان این برند هدیه داده است.

این سبک نو و اشرافی یکی از اصلی ترین دلایل برتری مبلمان Restoration Hardware نسبت به سایر رقبا و رشد و شکوفایی سریع این برند نیز هست.

برند را با بهترین مجموعه ها از مبلمان منزل، فرش، مبلمان فضای باز، لوازم نورپردازی و محصولات کودک و نوجوان به مشتریان خود ارائه می دهد.

اصلی ترین هدف برند Restoration Hardware، تولید مبلمان های کلاسیک با طراحی مدرن، امروزی و منحصر به فرد با کیفیت بالا است.

بیشتر فروشگاههای RH در ایالات متحده و کانادا قرار دارند، در نتیجه ممکن است شما کمتر با این برند آشنایی داشته باشید!


مبلمان لوکس کلاسیک (Christopher Guy) :

پنجمین برندی که در معرفی بهترین برندهای مبلمان کلاسیک در جهان به آن می پردازیم، مبلمان کلاسیک Christopher Guy است. این برند با ساختار شکنی که انجام داد یک سبک جدید از تلفیق کلاسیک و مدرنیسم در حوزه دکوراسیون و طراحی و تولید مبلمان به وجود آورده است.

دلیل شهرت این برند در دنیا نیز، همین سبک مدرن آمیخته به اصالت و تاریخ مبلمان کلاسیک است. در همین راستا، بیشتر محصولات Christopher Guy امروزه همگام با سایر برند های به روز دنیا کاملا مدرن طراحی می شوند. اما در طراحی تمام آنها ارزش هایی کلاسیک که باعث ایجاد یک جو اصیل و اشرافی در دکوراسیون خانه میشوند، رعایت شده اند.

این برند فرانسوی در حال حاضر از اصلی ترین پیشگامان صنعت مبلمان کلاسیک جهان است!


مبلمان لوکس و کلاسیک مودینس گاستون (Modenese Gastone) :

ششمین برندی که در معرفی بهترین برندهای مبلمان کلاسیک در جهان به آن می پردازیم، مبلمان کلاسیک Christopher Guy است. این میبلمان که یکی از اصیل ترین برندهای ایتالیا است، بیشتر در حوزه طراحی و تولید سفارشی مبلمان کلاسیک فعالیت دارد.

اگر کمی با مبلمان کلاسیک آشنا باشید می دانید که مبلمان ایتالیایی نه تنها کیفیت و زیبایی خاصی دارند، بلکه یک اثر هنری نیز به حساب می آیند. زیرا تمام آنها بر اساس اصول ریشه دار در فرهنگ این کشور خلق می شوند. بنابراین مبلمان این کشور، نمونه ی زیبایی از معنای کلمه کلاسیک، اصالت و اشرافیت خاصی نیز برخوردارند.

تمام بخش های این مبلمان اعم از رنگ، پارچه، ابعاد و ... در این مبلمان توسط مشتریان قابل تغییر هستند. در نتیجه زمانی که شما به این برند سفارش می دهید، یک مبلمان منحصر به فرد که برای شما ساخته شده است، به دست شما خواهد رسید.

پیشنهاد مطالعه : دکوراسیون منزل 


مبل کلاسیک ایتالیایی پروواسی :

هفتمین برندی که در معرفی بهترین برندهای مبلمان کلاسیک در جهان به آن می پردازیم، مبلمان کلاسیک پرواسی است. این برند بیشتر به منبت و حکاکی های با ارزش و با کیفیتی که بر روی مبلمان آن حک شده اند. در همین راستا فضای بیشتری نیز در بخش تولید این برند، به کارگاه های نجاری اختصاص داده شده است. فضای این شرکت

دلایل محبوبیت مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی:

  • خلاقیت بالا
  • استفاده از مواد اولیه لوکس و با کیفیت
  • استفاده از پارچه های با ارزش و نفیس
  • توجه به ریزترین جزئیات

علاوه بر این ها شما میتوانید با رزرو وقت در نمایشگاه های مبلمان کلاسیک ایتالیایی پرواسی از نزدیک با سیر تکامل این مجموعه و زیر مجموعه های آن آشنا شوید.

برای مشاهده جدیدترین مبل کلاسیک راحتی میتوانید به صفحه اصلی سایت مبلمان زیتون مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت مبل کلاسیک ترکیه با ما تماس بگیرید.

وقتی وارد خانه‌ ای میشوید، چه چیزی بیشتر توجه شما را جلب میکند؟ اگر با یک دست مبلمان کلاسیک سلطنتی مواجه شوید؛ احتمالاً نمیتوانید نگاهتان را از آن بردارید! فرقی نمیکند که یک عمارت بزرگ دارید یا یک آپارتمان دنج کوچک.

چیزی که بیش از همه مهم است این است که خانه شما چگونه به نظر میرسد! یک فضای داخلی خوب و یک مبلمان کلاسیک خوب، بیش از همه نظر مهمانان را به خود جلب میکند. اگر مبلمان شما با صندلی، لوستر ها، میز های زیبا و غیره هماهنگ شده باشد؛ فضای خانه زیبایی بیشتری را جلوه خواهد داد.

این مبلمان میتواند یک طراحی مبلمان کلاسیک هماهنگ با فضا و وسایل دیگر باشد. شما میتوانید با یک دست مبلمان کلاسیک اروپایی مدرن یا یک دست مبل کلاسیک منبت کاری شده و یا حتی مبل کلاسیک ترکیه خانه خود را خیره‌ کننده جلوه دهید!

برای اطلاعات بیشتر درباره مبل کلاسیک منبت کاری شده میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه مبلمان زیتون تماس بگیرید.

در ادامه درباره مبلمان کلاسیک اروپایی توضیح دادیم همراه ما باشید.


نحوه نگهداری و انتخاب مبلمان کلاسیک اروپایی

اگر به دنبال مبل کلاسیک ست فرانسوی هستید با ما تماس بگیرید.


سادگی

همه ما باید این واقعیت را بپذیریم که مبلمان کلاسیک اروپایی مجلل برای اتاق نشیمن ایده آل است. پالت های ساده و تودوزی مناسب بهترین ترکیب برای طراحی یک دست مبل نیم ست کلاسیک هستند.


مبلمان کم ارتفاع

اگر خانه شما در جایی قرار دارد که منظره ای زیبا از فضای باز خود دارید؛ فراموش نکنید که مبلمانی با یک مبل یا صندلی کم ارتفاع و هماهنگ با مبلمان خود در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال، یک صندلی کم ارتفاع در بالکن خود قرار دهید که متناسب با مبلمان کلاسیک اروپایی اتاق‌خواب یا اتاق نشیمن شما باشد. حتی تصور خوردن یک فنجان چای یا قهوه داغ و لذت بردن از غروب خورشید در بالکن، هم بسیار آرام و لذت‌بخش به نظر میرسد.


رنگ های مناسب خود را بشناسید

شما نیازی به صرف هزینه قابل‌ توجهی برای یک مبلمان لوکس ندارید تا آن را خارق‌ العاده جلوه دهید؛ زیرا هنگامی که رنگ مبلمان با دیوارهای شما مطابقت داشته باشد میتواند تأثیر زیادی بگذارد.

مهم نیست که از چه نوع مبلمانی در محل خود استفاده می‌کنید. چه یک مبلمان کلاسیک ایتالیایی باشد یا صندلی های یک اتاق غذا خوری چوبی کلاسیک، پس‌زمینه محیط اطراف باید با مبلمان شما مطابقت داشته باشد.

متخصصان زیادی در تولید مبلمان کلاسیک لوکس ایتالیایی هستند که می¬توانند در این انتخاب به شما کمک کنند. بااین‌حال، رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، بژ، خاکستری، نقره ای، قهوه‌ای و آبی می توانند رنگ های خوبی برای انتخاب باشند.

میتوانید برای ست کردن بوفه معرق ایتالیایی با مبلمان کلاسیک لوکس ایتالیایی با ما تماس بگیرید.


تجهیزات جانبی

چرا برخی به دنبال داشتن مبلمان مجلل و اتاق‌ خواب‌ های کلاسیک و لوکس هستند؟ زیرا در این طراحی فضا همه‌چیز زیبا و جذاب به نظر میرسد؛ اما مشکل اینجاست که همه نمیتوانند تا این حد خرج کنند. شما میتوانید با افزودن لوازم جانبی کوچک و در عین‌ حال جذاب، اتاق‌های خود را زیبا و زیباتر جلوه دهید. با دادن ظاهری چاپ‌شده از طریق کاغذ دیواری‌ ها یا گرافیتی های خلاقانه روی دیوار، دیوار های خود را جذاب کنید.


ورودی جذاب

چه چیزی مهم تر از اتاق‌ خواب‌ های لوکس کلاسیک و اتاق های غذاخوری کلاسیک چوبی در اولین نگاه به چشم می‌خورد؟ درست است، ورودی. یک قطعه جذاب و زیبا از مبلمان ورودی، طراحی داخلی و مبلمان کلاسیک لوکس ایتالیایی یا مبل کلاسیک ست فرانسوی شما را زیباتر منعکس میکند. آثار هنری معروف قاب شده بر روی دیوار جلو یا یک میز کنسول با یک آینه خیره‌کننده نیز میتوانند گزینه های خوبی باشند. همچنین قرار دادن یک مجسمه میتواند جسورانه باشد.


اتاق‌ خواب‌ های جذاب

همه افراد به دنبال نوعی اتاق‌خواب به سبک خودشان هستند. برخی آن را بسیار زیبا و پر از عتیقه‌ جات دوست دارند. برخی دیگر آن را با نور های کم‌ نور و لامپ های دنج و راحت دوست دارند. برای اینکه اتاق‌ خواب خود را مسحور کننده کنید، یک‌ تخت کوچک و زیبا به سبک ایتالیایی با یک مبل کلاسیک راحتی تک‌ نفره رو به شومینه تهیه کنید.

یا میتوانید آن را روبروی یک صفحه‌ نمایش بزرگ روی دیوار مقابل قرار دهید تا شب ها از فیلم خود لذت ببرید.


اتاق های غذا خوری لوکس

اکثر مردم از ایده اتاق های غذا خوری غافل هستند. ایده اتاق های ناهار خوری این است که پر زرق و برق باشند و در عین‌ حال خیلی شلوغ نبوده و شیک باشند. ایده اتاق غذا خوری چوبی کلاسیک هرگز قدیمی نمیشود. این روزها هیچ‌ چیز خیلی شیکی به‌جز این در اتاق های غذاخوری نخواهید دید. یک میز گرد بزرگ با صندلی های ناهار خوری فانتزی و نقاشی، تصاویر یا یک صفحه‌ نمایش بزرگ روی دیوار یک ایده عالی است.

برای اطلاعات بیشتر درباره مبلمان فرانسوی به این صفحه مراجعه کنید.

مدت زمان مطالعه: 8 دقیقه

به اشتراک بگذارید

تجربه و نظر خود را با ما در میان بگذارید

کاربر مهمان :

من برای اطلاع از قیمت مبل نیم ست کلاسیک باهاتون تماس گرفتم مشاوره عالی بود

004 — جدیدترین مقاله