معرفی لوکس ترین مبلمان های موجود در جهان

در این مقاله از مبلمان زیتون درباره برند مبل لوکس توضیح دادیم همراه ما باشید.


معرفی برند ها و شرکت های لوکس مبل سازی

شاید این ‌موضوع آرزوی هر کسی باشد تا بتواند مبلمان لوکس و گران قیمت را در خانه یا محل کار خودش داشته باشد. اگر شما نیز جزو این افراد می‌باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

ما در این مطلب قصد داریم که برای شما در رابطه با مبلمان لوکس و گران قیمت و برند هایی که در این زمینه سرآمد می‌باشند صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با برند های معروفی که در زمینه تولید مبلمان لاکچری و انواع مختلف مصنوعات چوبی فعالیت می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

یک ویژگی مشترک که در تمامی برند های لوکس حقیقت دارد، این است که این برند ها می‌کوشند از مواد اولیه خام بسیار با کیفیت و متناسبی استفاده کنند. توجه نمایید که کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند و این کیفیت است که در دراز مدت باعث شناخته شدن یک برند می‌شود‌.

علاوه‌ بر داشتن کیفیت، داشتن طراحی متناسب و مفید نیز باعث ساخت لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها می‌شود که با خود زیبایی را به‌ همراه دارد. این زیبایی می‌تواند افراد خوش ‌سلیقه را برای مدت‌ زمان طولانی‌ تری مشتری یک برند نگه دارد که این ‌موضوع نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث معروف شدن یک برند می‌شود.

به ‌هر حال دسته‌ای از عوامل مشخص و واضحی وجود دارند که باعث شناخته شدن یک برند می‌شوند. در کنار این نکات، نکات ناشناخته و تخصصی‌ تر دیگری نیز وجود دارند که آن‌ ها نیز تاثیر کمی در شناخته شدن یک برند ندارند. در این زمینه شما نباید به ‌هیچ ‌عنوان نقش شانس را نیز دست ‌کم بگیرید.

اگر به دنبال مبلمان کلاسیک لوکس هستید به این صفحه مراجعه کنید.


برند فرنچ هریتیج از تولید کنندگان مبلمان لوکس و گران قیمت

یکی از برند های معروفی که در زمینه تولید مبلمان لوکس و گران قیمت فعالیت می‌کند برند فرنچ هریتیج می‌باشد. همان ‌طور که از نام این برند پیداست این برای یک برند فرانسوی می‌باشد که از گذشته ‌های بسیار دور در زمینه تولید انواع مختلف مبلمان و سرویس ‌های چوب فعالیت داشته‌ است.

این برند اولین‌‌ بار در کشور آمریکا تاسیس شد اما پس ‌از آن توانست که شعبه ‌های مختلفی را در سراسر جهان تاسیس کند که این ‌موضوع باعث معروف‌ تر و مشهور تر شدن این برند شد. این برند سعی می‌کند که لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها را به سبک‌ های فرانسوی طراحی و تولید کند.

ممکن است که شما بدانید مبلمان فرانسوی در سراسر جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. توجه نمایید که تولیدات این برند معمولاً سنتی می‌باشند اما دکوراسیون خانه شما را بسیار زیبا خواهند کرد. اما در کنار این موارد بهتر است بدانید که محصولات تولید شده این برند بسیار مبلمان ‌قیمتی می‌باشند که اصلا چیز دور از انتظاری نیست.


برند هنکل هریس

یکی دیگر از برند هایی که در زمینه تولید انواع مختلف مبلمان سرآمد و سرشناس می‌باشد برند هنکل هریس می‌باشد. این برند در تولید برند مبل لوکس فعالیت داشته‌ است و برندی آمریکایی می‌باشد. این برند از سال هزار و نهصد و چهل و شش شروع به کار کرد و از همان زمان نیز معروف و مشهور شد. برخی از افراد محصولات این شرکت را به ‌عنوان یک شاهکار تلقی می‌کنند.


برند کارتل

یکی دیگر از برند هایی که در زمینه تولیدات مصنوعات چوبی و لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها فعالیت می‌کند برنده کارتل می‌باشد. این برند از سال هزار و نهصد و چهل و نه شروع به کار کرد و تجمل‌ گرایی و پر زرق‌ و برق بودن از مشخصه‌ های واضح این شرکت می‌باشد.

کارتل تولیدات خودش را با مبلمان شروع کرد و امروز نیز تولیدات تخصصی در زمینه مبلمان لاکچری دارد. توجه نمایید که این برند به استفاده از مواد خام بسیار با کیفیت معروف می‌باشد که باعث شده‌ است این برند به یک برند بسیار پر طرفدار در سراسر جهان تبدیل شود.

این برند همچنین بسیار شناخته‌ شده می‌باشد تا حدی ‌که شما ممکن نیست حداقل یک ‌بار نام برند کارتل را در زندگی خودتان نشنیده باشید.


برند لوکس مبل



برند پلی فرم

یکی دیگر از برند های بسیار معروفی که در زمینه تولید لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها فعالیت می‌کند برنده پلی فورم می‌باشد. توجه نمایید این برند سعی کرده‌ است که در طراحی ‌های خودش سبک سنتی و مبلمان مدرن را با یکدیگر ادغام کنند و توانست که است که در این زمینه مبلمان ‌های بسیار زیبا و باشکوهی را طراحی و تولید کند.

توجه نمایید که همچنین سبک ‌های کلاسیک این برند به‌ خوبی می‌توانند با دکوراسیون مدرن مچ شوند و این‌ موضوع یکی از ویژگی ‌های اصلی و بسیار جذاب لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها از برند پلی فرم می‌باشد. طراحان این برند بسیار خلاق می‌باشند و این برند در زمینه تولیدات پروژه ‌های مسکونی و تجاری بسیار موفق می‌باشند.


برند هندردون

یکی دیگر از برند های بسیار پرطرفدار و یا شاید حتی مبلمان برند مربوط به مبلمان لوکس و گران قیمت در سراسر جهان مختص این برند باشد. این برند محصولات بسیار با کیفیت و متناسبی را تولید می‌کند که این برند را به یکی از پر طرفدار ترین و قابل‌ اعتماد ترین برند ها در سراسر جهان تبدیل کرده‌است.

این برند حدود شصت و پنج سال می‌باشد که در زمینه تولید لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها فعالیت می‌کند و هنوز هم درست به ‌اندازه گذشته پرطرفدار است و روز به‌ روز به طرفداران این برند اضافه می‌شود‌.


برند ادرا

یکی دیگر از صد ها برند مربوط به لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها در سراسر جهان برند ادرا می‌باشد. این برند به طراحی و تولید انواع مختلف مبلمان مدرن و خلاقانه معروف می‌باشد و از بهترین روش ‌های مدرنیته برای طراحی مبلمان استفاده کرده‌ است این برند یکی از برند های بسیار معروف در زمینه تولید مبلمان فانتزی می‌باشد که برای خانه‌ هایی که به سبک مینی‌ مال طراحی شده اند، یک گزینه بسیار مفید و مناسب است.

این برند در دنیای جوانان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و جوانان بیشتر به این برند علاقه نشان می‌دهند. به ‌هر حال سبک طراحی مبلمان مدرن و متناسب این برند باعث شده‌ است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان علاقه داشته باشند که برند ادرا را برای تهیه مبلمان لاکچری و سرویس‌ های چوب منزل خودشان استفاده کنند.


برند کریستوفر گای

یکی دیگر از برند های بسیار معروف و پرطرفدار در سراسر جهان که به تولید لوکس‌ ترین مبلمان‌ ها می‌پردازد برنده کریستوفر گای است. این برند به‌ معنای واقعی کلمه توانسته‌ است که طراحی لوکس بین‌ المللی را پایه‌ گذاری کند.

این برند توانست که به ‌تنهایی و با تولید لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها، دکوراسیون خانه ها را به ‌کلی تغییر دهد و توانست که از سال هزار و نهصد و نود و نه یک انقلاب بسیار بزرگ در زمینه دکوراسیون خانه‌ ها به وجود بیاورد.

این برند در ابتدای راه خود به تولید انواع آینه ‌های فانتزی روی آورد اما امروز این برند توانسته‌ است که طیف بسیار گسترده‌ ای از مصنوعات چوبی را تولید کند و توانسته‌ است که مشتریان بسیار زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کند.

به‌ هر حال این برند دارای لوکس‌ ترین مبلمان‌ ها و سایر مصنوعات چوبی می‌باشد که می‌تواند تمام نیاز های یک خانه را پوشش دهد و شما می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ مشکلی از این برند به‌ عنوان یک برند معروف و معتبر برای تهیه لوکس ‌ترین مبلمان ‌ها استفاده کنید.


برند فندی کاسا

یکی دیگر از برند هایی که در زمینه تولید مصنوعات چوبی بسیار شناخته‌ شده می‌باشد برند فندی کاسا می‌باشد. این برند روحیات عصر معاصر را به‌ خوبی می‌شناسد و تلاش می‌کند که با تولید انواع مختلف صندلی ‌ها و مبلمان فانتزی ارمغان مناسبی را برای خانه‌ های مینی‌ مال داشته باشد.

این برند در سراسر جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و صنایع دستی بسیار ارزشمند و متناسبی دارد و اگر شما به سبک طراحی مینی‌ مال و مدرن علاقه‌مند می‌باشید که به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما برند مبل لوکس و صندلی ‌های مخصوص به این برند را تهیه و خریداری نمایید مطمئن باشید که از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.



مبلمان مدرن

مبلمان در منزل یکی از اصلی‌ ترین اجزایی است که تقریباً در تمامی خانه‌ ها استفاده می‌شود. جزئی از لوازم منزل خانه که کاربرد بسیاری داشته و روز به‌ روز بر تنوع آن در بازار افزوده می‌شود. مبلمان مدرن، یکی از انواع محبوب مبلمان برای تزئین منزل بوده که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم. محصولی با تنوع بسیار که برای خرید آن لازم است تا به نکاتی توجه لازم را داشته باشید.

در خرید مبلمان مدرن لازم است تا به نکات بسیاری توجه کنید. جنس چوب و پارچه استفاده شده در مبل، نوع استفاده برای مبلمان لاکچری یا مبلمان نشیمن، ست کردن آن با دیوار ها و وسایل استفاده شده در منزل، رنگ آن برای تمیز ماندن و عدم دیده شدن کثیفی و بسیاری از موارد دیگر نکات مهم در حین خرید مبلمان مدرن هستند. نکاتی که در این مقاله قرار است تا به‌ طور دقیق و کامل به آن بپردازیم و درباره آن به گفت‌ و گو بنشینیم. امید است در ادامه همراه ما باشید و از این مقاله استفاده لازم و بهره کافی را ببرید.


استفاده و کاربری مبلمان مدرن در خانه و محل کار

پیش از هر چیزی برای آن‌ که بتوانید خرید خوبی را برای مبلمان مورد نظر خود داشته باشید، لازم است تا کاربرد مورد نظر خود برای مبلمان را تعیین کنید. مبلمانی که در نظر دارید خریداری کنید، قرار است مبلمان نشیمن باشد یا از انواع مبلمان لاکچری و تزئینی.

مبلمان برای محیط خانه به کار می‌رود یا محیط کاری و اداری. این موضوع می‌تواند در موارد بسیار دیگری نیز تعیین‌ کننده باشد و خرید شما را ساده‌ تر کند. به همین دلیل پیش از آن‌ که برای خرید اقدام کنید، نوع نیاز و کاربری خود را مشخص کنید. به این ترتیب می‌توانید برای خرید به مبلمان فروشی‌ های مشخصی بروید تا نیاز خود را به‌ خوبی برطرف نمایید و خرید خوبی را داشته باشید.


رنگ انتخابی برای خرید مبلمان مدرن

نکته بعدی که در خرید انواع مبلمان مهم است، رنگ مدنظر است. فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید مبلمان نشیمن و مبلمان مدرن باشید یا مبلمان لاکچری و گران قیمت. در هر حال لازم است تا پیش از خرید مبلمان خود، رنگ مدنظرتان را مشخص کنید.

تعیین رنگ بهتر است با توجه به نیازتان صورت گیرد. در صورتی‌ که کاربری زیادی از مبلمان خود دارید و قرار است به‌ عنوان مبلمان نشیمن از آن استفاده کنید، رنگ‌ های تیره انتخاب بهتری هستند. در صورتی‌ که مبلمان شما از نوع مبلمان گران و مبلمان لاکچری باشد، بهتر است تا از رنگ‌ های سلطنتی در آن بیشتر استفاده شده باشد. از همین رو و پیش از انتخاب، حتماً به رنگ مورد نظر خود توجه داشته باشید و برای خرید خود چند رنگ را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل سرویس خواب کلاسیک هستید با ما تماس بگیرید.


ست کردن مبلمان لاکچری با محیط خانه

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید مبلمان، خصوصاً مبلمان لوکس و گران قیمت باید به آن توجه داشته باشید، ست کردن رنگ مبلمان با محیط است. برای خرید مبلمان گران و لاکچری به رنگ دیوار ها، رنگ فرش‌ ها، لوازم تزئینی درون منزل، ساعت و آویز های دیواری، قاب‌ های موجود در محیط و مواردی از این قبیل توجه بسیاری داشته باشید. ممکن است با یک انتخاب خوب بتوانید نما و جلوه بیشتری از مبلمان نشیمن خود داشته باشید، در حالی‌ که انتخاب نامناسب و در نظر نگرفتن رنگ مبلمان، ممکن است مبلمان لوکس و گران قیمت شما را از جلوه بیندازد!

از همین رو پیش از خرید هر نوع مبلمانی لازم است تا دقت لازمی به محیط خود داشته باشید و ترکیب رنگ‌ های محیط را در انتخاب رنگ مبلمان در نظر بگیرید.


انتخاب پارچه و چوب سازنده مبلمان

اجزای سازنده مبلمان، یکی دیگر از نکات مهم در حین خرید مبلمان هستند. زمانی که به دنبال خرید مبلمان هستید، لازم است تا با توجه به کاربردی که محصول برای شما دارد، مبلمان نشیمن یا مبلمان لوکس و گران قیمت بودن آن، به اجزای سازنده توجه کنید. در صورتی‌ که مبلمان قرار است که برای استفاده دائمی کاربرد داشته باشد، بهتر است اجزای سازنده از مواد دارای دوام و استقامت بالا باشند. در صورتی‌ که مبلمان به‌ عنوان مبلمان گران و لاکچری استفاده می‌شود، تزئینات به‌ کار رفته در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است و ظاهر زیبای آن لازم است تا مورد توجه قرار گیرد. از همین رو پیش از شروع فرآیند خرید و دنبال کردم مبلمان‌ های مختلف، لازم است تا میزان استقامت و میزان زیبایی مد نظر خود را بدانید. به این ترتیب می‌توانید خرید بهتر و مناسب‌ تری داشته باشید و از هزینه زیاد خود برای خرید مبلمان لوکس و گران قیمت پشیمان نشوید.


اهمیت اطلاع از میزان هزینه برای خرید مبلمان

در صورتی‌ که قصد دارید مبلمانی را خریداری کنید، لازم است تا هزینه مشخصی را برای خرید خود در نظر داشته باشید. هزینه خرید مبلمان لوکس و گران قیمت با مبلمان ساده و راحتی، بسیار متفاوت است.

از همین رو پیش از انتخاب و خرید، در نظر داشتن حدود قیمتی که قرار است هزینه کنید، از اهمیت بسیاری برخوردار است. خصوصاً در خرید مبلمان گران، بهتر است تا پیش از هر چیزی تمامی جوانب را بسنجید و با اطلاعات دقیق و کامل به سراغ خرید بروید.

برای اطلاعات بیشتر درباره مبلمان فرانسوی به این صفحه مراجعه کنید.

مدت زمان مطالعه: 8 دقیقه

به اشتراک بگذارید

تجربه و نظر خود را با ما در میان بگذارید

کاربر مهمان :

برای خرید مبلمان نشیمن این مقاله رو خوندم عالی بود.

004 — جدیدترین مقاله